Onbereikbaar

Als directeur ben je graag bereikbaar en benaderbaar. Geen drempel en de deur staat altijd open. Maar vinden je medewerkers en klanten dat ook?

Jij denkt en roept dat je makkelijk benaderbaar bent. De praktijk is anders. Waarom? Omdat medewerkers en klanten direct merken als je oprecht tijd voor ze hebt. Of dat je agenda zo vol zit, dat onverwachte gesprekken je helemaal niet uitkomen. Logisch. Want van het een komt het ander en voordat je het weet zit je helemaal in de operatie van je bedrijf. En dat wil je niet. Terwijl je het wel leuk en belangrijk vindt om contact te houden.

Zou het niet fijn zijn als je de aansturing compleet over kunt dragen? En daarnaast ruimte hebt in de agenda om je medewerkers oprecht te spreken. En alle tijd te hebben om zaken op te pakken waar jij blij van wordt?

Je staat jezelf in de weg. Stop met managen en ga weer ondernemen.

Ga naar https://sterkkader.nl/ , download de top 10 en boek een intake.