Waardevoller dan een gestolen Ferrari Mondial uit 1987 ?
Vorige week is er een rode auto opgedoken in Amsterdam. Door alle media opgepikt. Schijnt in een museum te komen.
In Hurwenen langs de Waal is er al jaren een scheepswrak zichtbaar. Ligt daar prima. Hoor je niemand over.
Het contrast is groot. Qua object, vindplaats en vooral uitstraling. Een gestolen Ferrari in Amsterdam spreekt meer aan dan een gezonken bootje in Hurwenen. Het grote verschil: achter de Ferrari zit een verhaal dat aanspreekt.
Als ondernemer weet jij als geen ander dat jij degene bent die je product of dienst onderscheidend kunt maken. Jij moet daarin het verschil maken voor je onderneming. En omdat het jouw product of dienst is, ben je er ook het beste in. Haalt er plezier en voldoening uit. Het verhaal vertellen. Emoties oproepen. Verbindingen creëren. Relaties onderhouden. Dat brengt resultaat.
Zeker weten dat je er te weinig tijd voor hebt. Te weinig tijd voor maakt!
Stop met managen en ga weer ondernemen.
Ga naar https://sterkkader.nl/ , download de top 10 en boek een intake.