Feedback

Afgelopen week heb ik 10 (potentiële) opdrachtgevers weer eens gevraagd om een korte feedback te geven. Welke zaken spreken aan, maar zeker ook belangrijk, wat kan er beter. Zeer waardevol kan ik u melden!

Het is altijd even ‘een drempel over’, ook voor mij persoonlijk. Maar wat mij direct op viel, was dat ik na het verzoek per telefoon binnen een half uur alle reacties in mijn mailbox had. Direct, concreet en oprecht.

Voor u als ondernemer voelt het vast en zeker ook als onwennig en wellicht zelfs onnodig om u zelf open te stellen naar klanten of personeel. Want reactie vragen is reactie krijgen, logisch. Maar als u niets vraagt, komt u ook niets (nieuws) te weten.

Of laat u een grote klant liever ‘bungelen’, zodat er een concurrent van u in beeld komt en de jaaromzet zeker niet gehaald gaat worden? Of geeft u die goede secretaresse of belangrijke schakel op verkoop liever aanleiding om op zoek te gaan naar een andere werkgever?

Het grootste voordeel is dat u duidelijk krijgt, meer zekerheid ook. Dat kan u als ondernemer zeker waarderen.

Daarbij voelen klanten en personeel zich gehoord.

Kost dat u moeite, heeft u er zelf geen zin in of weet u simpelweg niet hoe dat aan te pakken?

Laat mij u verSTERKen op interim basis. Sterk Kader is snel, flexibel en direct beschikbaar.

Neemt u contact op voor interim management op afroep, verSTERKende vervanging. Bel 06 111 97 068 en ik maak tijd voor u!